Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1000436_sfeerbeeld.png

Contactgegevens reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek? Meld het ons! 

We doen ons uiterste best om u een prettige  woonruimte en goede service te bieden.
Toch kan er iets kapot gaan in de door u gehuurde woning of in de algemene ruimten van het complex. Laat ons dit alstublieft weten, zodat wij het reparatieverzoek in behandeling kunnen nemen. Een reparatieverzoek betreft uw verzoek aan Verwey Vastgoed tot het uitvoeren van bepaalde reparatiewerkzaamheden omtrent uw woning. In het Huurders ABC staat vermeld welke reparaties u zelf voor uw rekening neemt en welke reparaties de verhuurder moet verzorgen. Dit Huurders ABC is opgesteld door het Ministerie van VROM en derhalve wetgeving sinds 2003.
Wij onderscheiden daarbij twee soorten reparatieverzoeken: de spoedgevallen en de overige minder urgente reparatieverzoeken. Spoedgevallen zijn storingen of gebreken die zo snel mogelijk moeten worden verholpen, omdat ze wellicht ernstige overlast of gevaar kunnen opleveren voor u en/of uw omgeving.

Hoe kunt u uw reparatieverzoek melden?

U kunt uw reparatieverzoek op verschillende manieren melden. Bij het aangaan van de huurovereenkomst hebben wij u in een separate brief diverse contactgegevens gestuurd. Hierbij staan ook de specifieke onderhoudspartijen genoemd die u kunt bellen.
Deze onderhoudsafspraken verschillen per complex, waarbij het in sommige gevallen de bedoeling is dat u rechtstreeks met de aannemer belt, maar over het algemeen belt u met Verwey Vastgoed.
Voor een storing aan uw cv-ketel, belt u rechtstreeks met de installateur. Al deze specifieke gegevens kunnen wij hier niet opsommen, aangezien de lijst te lang zou worden. Wel zullen wij onderstaand onze algemene gegevens vermelden. Voor uw ’specifieke’ onderhoudspartijen, verwijzen wij u graag naar uw verhuurdocumenten welke u bij aanvang van de huur heeft ontvangen.

Via de Servicedesk van Verwey Vastgoed

U kunt uw reparatieverzoek te allen tijde melden via de Servicedesk van Verwey Vastgoed Wonen;
Spoedgevallen
De dringende reparatieverzoeken kunt u telefonisch melden op ( 010 – 266 00 20. Buiten kantooruren wordt dit telefoonnummer doorgeschakeld naar een servicecentrale.

Minder urgente reparatieverzoeken
Uw minder urgente reparatieverzoeken kunt u uiteraard telefonisch melden op 010 – 2 66 00 20, maar ook per e-mail via: servicedesk.wonen@VerweyVastgoed.nl.

U kunt uw reparatieverzoek ook per brief indienen; deze kunt u richten aan:
Verwey Vastgoed BV
t.a.v. Servicedesk Wonen
Postbus 21393
3001 AJ  Rotterdam

Rechtstreeks bij de onderhoudspartij

In sommige gevallen is het mogelijk uw reparatieverzoek rechtstreeks bij de onderhoudspartij te melden. Hierbij maken wij onderscheid in een melding binnen uw woning en een reparatieverzoek buiten de door u gehuurde woning;
In de woning
Indien u bij reparatieverzoeken in de woning rechtstreeks contact op kunt nemen met de onderhoudspartij, dan wordt u hierover geïnformeerd door een begeleidend schrijven welke u ontvangt tezamen met de huurovereenkomst. In dit schrijven staan de contactgegevens van deze onderhoudspartij(en) vermeld en voor welke gebreken u bij deze partijen terecht kunt.

In de algemene ruimten
Wanneer u bij reparatieverzoeken in de algemene ruimten van het complex rechtstreeks contact op kunt nemen met de onderhoudspartij dan vindt u de contactgegevens van deze onderhoudspartij in dezelfde algemene ruimte als waar het gebrek op van toepassing is. Wanneer er bijvoorbeeld een storing is in de lift dan kunt u de contactgegevens van de onderhoudspartij vinden in de lift en aan de buitenzijde van de lift.  

Vermeldt u bij uw klacht in elk geval

  • Uw naam en contactgegevens;
  • De aard van het gebrek;
  • Uw zienswijze over het gebrek.

Wat kunt u van ons verwachten?

Wanneer u melding heeft gemaakt van uw  reparatieverzoek, wordt u te allen tijde geïnformeerd over de wijze van afhandeling. Uiteraard wordt getracht iedere melding zo correct en spoedig mogelijk op te lossen. Het kan voorkomen dat de oorzaak van een gebrek, zoals bijvoorbeeld een lekkage, niet direct aanwijsbaar is. Dan is er extra onderzoek nodig of er moeten onderdelen besteld worden voor het herstel van het gebrek. Dit kan de verwachte termijn van herstel van het reparatieverzoek verlengen. Wanneer dit het geval is, zal dit duidelijk naar u gecommuniceerd worden.

Reparatieverzoek niet naar tevredenheid opgelost?

Laat ons dit alstublieft weten, uw melding kan ons helpen om onze dienstverlening voor u en andere huurders te verbeteren.